Friday, December 16, 2011

Koleksi Quotes Kegemaran Aku

aku pelik ngn diri aku sendiri. kenapa la aku suka ngn quotes...kdg2, ada masa lapang ja create quoate sendiri..xpun search kt tenet quotes yg menarik..suka gk tgk status kwn2 di fb..mcm2 ada..ntah la, bg aku kata2 yg indah ni mbuatkan kita tenang, berperasaan dan berperikemanusiaan. so, layan ja la quotes di bawah ni.

Quotes Made in Piyan :
  • tiga frasa yang bakal mengubahmu : hati, henti, mati.teruskanlah melangkah biarpun merangkak kerana itu lebih baik daripada berpatah balik.
  • dengki, tidak menepati masa dan perasan hebat adalah tiga parasit yang banyak bersarang di dalam hati bangsa Melayu.
  • istilah "mengejar" tidak pernah wujud dalam kamus hidupku.
  • menyekat pelajar daripada disekat dan mengongkong pelajar daripada dikongkong. itulah AUKU.
  • tidur dan orang yang tersayang sama penting bagi aku.LOL!.
  • fobia lah kamu dengan golongan manusia yang berlagak baik tapi berhati busuk.
  • "ko buat relax je" kata-kata hikmat dari rumet yang tak pernah aku lupa sampai bila-bila.
  • apa guna sebatang rokok kalau tidak ada lighter.
  • aku tak la baik sangat, tapi tak la sejahat yang ko sangka kan.
  • celaka punya nyamuk, banyak2 tempat tepi telinga aku juga ko men terbang2.
  • kehebatan dan risiko terbesar bagi seorang perempuan ialah boleh mengandung.

* esok lusa sambung..nak tido..ZZZZzzzzzZZZZzzz~











No comments:

Post a Comment