Monday, December 19, 2011

Kalau Aku Mati Suatu Hari Nanti

salam semua. penat jari jemari siapkan asgmnt, jum men feel2 lak..otak tepu! mesti korang pernah terfikir kan. apa akan berlaku jika korg mati suatu hari nt..hurm..ni hrpn aku kalau aku mati 1 hr nt..so xyah bc pkara di bawah ni..sbb aku belum mati lg..hehe..baca bila aku dah mati. LOL! :P

aku, kalau aku mati aku harap :

1) fmly,kwn2 n semua yg knl aku redha akan pemergianku.
2) klu aku ada bhutang ngn sp2, hrp mntk halal.(stakat ni insyaAllah xda) halal mkn mnum skali.
3) klu aku ada wt korg marah,sakit ati, mntk maaf byk2 specialy my fmly.
4) igt memory baik2 ja ngn aku..yg kurg baik tu lupakan ja n jdkan pgajaran.
5) segala keburukanku xpyh nk dperbesar n dicerita kt org lain. jdkan sempadan utk korg.
6) korg taw yg aku xpernah mbenci korg semua.kita manusia.xda sempurna.
7) korg yg masih hidup sebarkanlah risalah keamanan.
8) aku bkn tgolong dlm golongan yg muflis.
9) kpd dia, rmember tat i oredy show u how beautiful life is.
10) aku tenang di alam barzakh n see u soon di alam akhirah.

* Allhummakhtim lana bi husnil khotimah wa la takhtim 'alaina ya Allah bi su il khotimah.

No comments:

Post a Comment